21-06-2025 | 10:12 ч.

Беновска: Борисов, Пеевски! 51 НС е поредната ви касичка?!

Беновска: Борисов, Пеевски! 51 НС е поредната ви касичка?!

Беновска: Борисов, Пеевски! 51 НС е поредната ви касичка?!


 

 

Много ми е мръсно. 36 години. Толкова ли си прост, Народеце? Кой и защо е във властта и в 51 НС!? Ето седмицата от 18 до 20 юни 25. Търпим?! Що!


Ивелин Михайлов, Автопохода към Брюксел - важна стъпка в борбата срещу българската мафия и незаконното ни присъединяване към еврото, 20.06.2025

 

Ивелин Михайлов: Правя това видео с призив за един автопоход, който много хора организираме. Той е надпартиен, не е на партия „Величие". Организира го фондация „Родолюбци за България"! Това е протест срещу мафията в България, като по този начин ние протестираме и срещу незаконното въвеждане на еврото, защото всички данни са лъжовни!

Има много хора, които казват, че това не е открит протест срещу еврото, защото вие няма да говорите в Европа срещу еврото, а ще говорите за мафията. Това, което искам да кажа, когато отидем в Европа, трябва да говорим за неща, които тях ги интересуват, а не за неща, които нас ни интересуват. Защото иначе няма да видят нищо. Има един такъв пример от историята на маркетинга, Кола Кола правят маркетингова кампания в Китай и основният цвят е бялото. Бялото е траурен цвят в Китай и това е довело до пълен провал на кампанията. Дълги години Кока Кола не са могли да навлязат на пазара в Китай, не защото не са искали да направят нещо правилно, а защото са объркали последователността спрямо порядките на хората, при които се ходи.

   Ние отиваме в Брюксел. Защо отиваме в Брюксел? Защото трябва по някакъв начин да засегнем избирателите. Ние знаме, че Урсула фон дер Лайен, техните министри и всички са хора, които участват в мафията, само че на по-високо ниво. С тяхно одобрение Бойко Борисов толкова години е управляващ, с тяхно одобрение Делян Пеевски ни граби. И ако ние отидем да разчитаме само на тяхното одобрение, нищо няма да стане! Но ако обществото на запад стане нетърпимо, това е било подобно на Априлското въстание в България, тогава обществото подтиква управляващите да направят нещо. Това, което ние отиваме да кажем, че тази мафия няма как да даде верни данни. Тези данни са фалшиви. Тази мафия може да вкара и атомна бомба в сърцето на ЕС, а България е гранична държава. И с влизането на еврото и Шенген това по-лесно може да стане. Оттук ще минават нелегални мигранти, наркотици, престъпници, оръжие, всичко, с което животът в Западна Европа ще стане по-лош! Поради това западното общество трябва да изисква от своите политици да дойде и заедно с опозиционните партии да направи истинско изследване, за да видим данните, които са подадени за този конвергентен доклад дали са верни. Нашата цел е да отидем и да събудим гражданите на ЕС. Затова имаме автопоход, който тръгва на 24 сутринта. Тръгваме два лъча, единия през Сърбия, другия през Румъния. Едните хора тръгват от Варна, другите от София. Тези, които са от Южна България, сигурно пак ще минат през София. В този автопоход ще облепим колите с българската мафия Пеевски и Борисов, ще облепим с Урсула фон дер Лайен, която подкрепя българската мафия. И ще питаме хората дали това е нещото, което искат в Европа, мафията да отиде в Европа?

  Трябва да сме възможно повече коли. Към този момент сме над 100, но трябва да сме над 300. Има време, 24 сутринта е във вторник. Търсим съмишленици от България и от чужбина. Хора, които искат да дойдат, хора, които не могат да дойдат, но могат да дарят средства за хора, които искат да дойдат, но нямат средства. Така че имаме много пълна организация. В първия коментар ще оставим описание на протеста и как хората могат да се запишат в тази организация. Но вижте, сега е момента да покажем, че на нас ни пука! И ако сега си намерим други извинения и не се организираме да покажем единство, това, което ще се случи, не можем да се сърдим защо резултатът е такъв. Ако пък се съберем достатъчен брой хора и въпреки всичко Европа приеме това незаконно влизане в еврозоната, това означава, че Европа не е нашия път. Но ние трябва да го знаем твърдо, точно и с доказателства. Тогава и нашите братя, и нашите сънародници, които се съмняват, ще минат на наша страна и борбата ще стане по-лесна.

  Така че призоваваме ви, тръгвайте на 24 юни с нас! Тези, които са в чужбина, елате на 26 юни в 11 часа пред ЕП в Брюксел! И заедно да покажем, че ние в България няма да се примирим с тази мафия. Имаме два пътя. Ако Европа подкрепи българския народ в борбата срещу мафията и ние да останем членове на ЕС, или, ако Европа подкрепя мафията, нашият път е извън ЕС!

 

Национален протест в Брюксел срещу насилственото присъединяване на България към еврозоната, 26.06.2025

 

Лидерът на партия „Величие" Ивелин Михайлов обяви, че на 26 юни 2025 г. в Брюксел ще се проведе национален протест срещу предстоящото присъединяване на България към еврозоната - акт, който, според него, се извършва против волята на народа и в нарушение на икономическите и демократичните критерии.

„България се въвежда насилствено в еврозоната, без да покрива устойчивите икономически параметри. Данните, изпратени от правителството до Брюксел, не отговарят на истината. Протестът няма партиен характер.     Организиран е от гражданската фондация „Родолюбци за България" и има за цел да призове Европейския съюз да защити собствените си принципи - прозрачност, върховенство на закона и демокрация.

На 24 юни от България ще тръгне автоколона от граждани, която ще премине през редица европейски държави и ще достигне Брюксел на 26 юни. Превозните средства ще бъдат облепени с послания срещу корупцията, мафията и злоупотребите с власт. По маршрута ще се излъчват видеоматериали, показващи нелегално строителство, замърсяване, репресии и институционално бездействие.

Призоваваме журналисти, репортери, телевизии, независими медии и документалисти да отразят този граждански поход

Очакваме Ви с активно медийно присъствие:

  • В България - при тръгването на автоколоната на 24 юни  
  • По маршрута - през Румъния, Унгария, Австрия, Германия, Белгия  
  • В самия Брюксел - на протеста пред Европейския парламент на 26 юни от 11:00 ч.  
  • По време на обратния път, преминаващ през други европейски столици  

„Това не е просто протест - това е зов за събуждане на Европа. Каним всяка медия да види с очите си и да покаже на света какво се случва в България - не с PR съобщения, а с реални човешки истории", подчертават организаторите.

„Нека тръгнем 1000 души, нека участват 300 автомобила! Всеки човек и всяко превозно средство имат значение. Всеки журналист също - защото без свободни медии няма свобода!"

Дневна програма:

25 юни 2025 (сряда)

  • 00:00 ч.: Сборни пунктове (тръгва се до 00:30ч):
  • София, България: Паркинг „Метро" София 2             
  • Вънътори Мичи, Румъния: Сборен пункт                      
  • Видин, България: Паркинг Съни ойл 10:00 ч.: Сбор на всички в Сегед, Унгария                      
  • Раздаване на финални инструкции и уточняване на приложението за комуникация.

26 юни 2025 (четвъртък)

  • 08:00 ч.: Събиране на паркинг в Брюксел преди протеста    
  • 10:00 ч.: Начало на протест пред Европейския парламент 
  • Нощувка: В Брюксел, всеки се организира самостоятелно (препоръчва се предварителна резервация).

27 юни 2025 (петък)

  • 07:00 ч.: Отпътуване от Брюксел       
  • 09:00 ч.: Шествие пред летище Ротердам, Нидерландия 
  • 15:00 ч.: Шествие пред летище Франкфурт, Германия          
  • Важно: Автомобили преди 2005 г. паркират на паркинг  и изчакват колоната.
  • 16:00 ч.: Шествие пред централата на Европейската централна банка (ЕЦБ) във Франкфурт - само за автомобили след 2005 г. 
  • 17:00 ч.: Среща на паркинга на изхода на Франкфурт с останалите участници  
  • Нощувка: Във Виена, всеки се организира самостоятелно (препоръчва се предварителна резервация).

28 юни 2025 (събота)

  • 09:00 ч.: Шествие пред Австрийския парламент във Виена  
  • 11:30 ч.: Шествие пред Словашки парламент в Братислава  
  • 15:00 ч.: Шествие пред Унгарския парламент в Будапеща 
  • След това: Прибиране към домовете.


Присъединете се. 

Отразете. 

Нека Европа чуе истината от гласа на народа!

 

Ивелин Михайлов, кое може да бутне правителството, 20.06.2025

 

Ивелин Михайлов: Странно затишие в НС. Даже започнаха да се отнасят към нас приятно, поглеждат те, усмихват ти се, дружелюбно. И аз си казвам - много добре не е на добре! Какво им става на тези хора? Всеки ден един вид ние ги бием, те си целуват. Какво всъщност се случва? Предстоят избори за шеф на КОНПИ и ВСС, там са необходими 160 гласа „за", за да можем да го изберем. И това нещо води дотам, сегашното управление Борисов има 66 гласа, ИТН и БСП имат съответно 19 и 17. Това са 36 и 66 стават 102. Делян Пеевски има 29, стават 131. Знаем, че има двама свободни електрона от АПС, станаха 133. Знаем, че още 4 ще преминат към АПС, сигурно вече, станаха 137. Тук вече се търси кои са хората, които ще гласуват. 13 от ДБ има шанс, значи стават 150. И тук имаме 10 липсващи. Тези 10 липсващи, може да са АПС, ако успеят останалите 13 да вземат. Това е едната възможност. Отсават „Възраждане", „Величие" и МЕЧ, както и ПП. И оттук започва ухажване на потенциалните партньори, които трябва да гласуват за тези важни фигури и институции, като ВСС. Така че очакваме развръзка и ще видим кои наистина защитават интереса на хората. Защото аз не виждам как може да се избере член на ВСС или шеф на КОНПИ без Пеевски и Борисов да са съгласни. Това означава, че всеки един, който се присъедини към тях, значи е сменил пола, така да го кажем. И е готов за снимка с „вожда"! Ще има снимка в галерията от скалпове. Така че предстои много важна развръзка в българския политически живот!


Ивелин Михайлов, еврото ще увеличи ли цените, 19.06.2025


Ивелин Михайлов: Ще се увеличат ли цените с влизането на еврото? Официалната статистика показва, че за май инфлацията е 0%. Но с доктор Блажевски, понеже се храним сред хората, всеки обед отиваме в едно малко заведение, където дори няма маси, където си взимаме храна. Говорейки с хората, ние ги попитахме има ли промяна в хранителните продукти. И какво ни казаха?


Любиша Блажевски: Казаха ни, че веднага след конвергентния доклад са ги предупредили, че цените скачат с 20%!


Ивелин Михайлов: Те цените са се качили с 20%, но са ми казали, че до нова година ще се качат с още 20%. Или веднага след „положителния" конвергентен доклад имаме 20% увеличение на хранителните продукти. Това са доставните цени към заведението. За да ги компенсира, то трябва да направи 30% покачване на продуктите. Безспорно, ако един политик се разходи сред хората, ще види увеличението на цените на хранителните продукти. На идване към София си купих череши, накрая на периода на беритбата, цената беше 15 лева за килограм. Аз преди си купувах череши за 2-3 лева. 15 лева е твърде голяма разлика. И при всичко това, което се случва, медиите, политиците и опозиционните партии казват, че няма повишение на цените. Това не се тръби. Ние от „Величие" обаче казваме обратното.


Любиша Блажевски: Медиите казват, че няма да има инфлация, а тя вече е започнала!


Ивелин Михайлов: И хората казват обратното. Очаквайте между 40% и 100% инфлация при продуктите. При различните продукти ще е различна, но очкавайте голяма инфлация при продуктите. Може би при техниката няма да е такъв голям скока, около 10%-15%, но при хранителните продукти и лекарствата цените ще се вдигнат много. Така че дайте да спрем това престъпно правителство и да направим нещо да просъществуваме като държава. За да може парите да отиват по предназначение, а не в Дубай!

 

Ивелин Михайлов, истината за незаконните сметища, 19.06.2025


Костадин Костадинов: Никога не сме се разбирали с „Величие"! Техният вот не е от компетенцията на НС. Не можеш да поставяш въпрос в парламента, който е от компетенцията на кметовете.


Бойко Борисов: Първо искам да поздравя колегите от „Възраждане"!


Костадин Костадинов: Нали разбирате!


Ивелин Михайлов: Какъв проблем са боклуците, национален или регионален? От този въпрос ние можем да разберем Костадин Костадинов и управляващите партия „Възраждане" дали са хора, които играят с Борисов и Пеевски, или са независима партия? И можем да разберем дали това е въпрос, който наистина може да събори правителството и да създаде един наистина лош имидж на тези, които управляват в Европа? Или пък обратното, това е некадърно изпълнение от страна на „Величие" и заслужава присмех защо се занимават с боклуците?

Отговор на този въпрос ни дава Ерджан Ебатин, който е директор на РИОСВ Варна!


Ерджан Ебатин: Нормално е хората да изхвърлят, те няма какво да правят. Нормално е държавата да се намеси, да създаде един механизъм на това нещо да бъде сложен ред и най-вече да има финансиране да не се изграждат такива незаконни сметища. Няма как по друг начин да се случи, ако не бъдат заделени средства от бюджета, ако не бъдат отделени средства за възпитание на младото поколение!


Ивелин Михайлов: Щом един ръководител на РИОСВ, който от 20 години е ръководител, си признава, че този проблем не може да бъде решен на местно ниво, това означава, че той не е от естеството на кметовете, които могат да го решат!


По-важното е обаче, че след като сметищата се почистват, отново се напълват или се създават други в същата община. Причината не е от компетенцията на кметовете, както се опитват да ви убедят някои. Причината е цялостната неработа на правителството и някои институции.

И тук виждаме, че партия „Възраждане" не са партията, за която се представят!


Костадин Костадинов: Никога не сме се разбирали с „Величие"! Техният вот не е от компетенцията на НС. Не можеш да поставяш въпрос в парламента, който е от компетенцията на кметовете. Утре по същата логика можем да викаме кметове на изслушване. Нали разбирате!


Ивелин Михайлов: Те нямат желание това правителство да падне, а в определен момент показват, че те са активирани от това управление на Пеевски и Борисов, за да могат да спрат процесите по събарянето на правителството в момент, когато това не е удобно на властимащите.


Петър Петров: Молбата ми е да следите за тези актове, които се издават. Те да бъдат правомерни!


Манол Генов: Сметищата са изключително сериозен проблем. Но пак казвам, ние сме контролен орган. Кметът на общината трябва да извърши всички дейности по недопускане. И трябва да ви кажа, че в момента глобяваме много кметове за това, че само са допуснали това замърсяване.

Искам да ви кажа също, че е издаден даже акт напълно неправомерно на един кмет от една община и трябва съдът да реши дали този акт е действителен или не.


 Как партия „Величие" ще се справи с незаконните сметища?


Ивелин Михайлов: Наистина ли не можем да се справим със сметищата? Отговорът на този въпрос е не, с незаконните сметища можем да се справим много лесно. Виждате, това е строителен отпадък, който преработен се превръща във фракция, която се изкупува за подложка на различни строителни обекти. Също и на пръст, която се използва в градинарство, използва се там, където ще се засажда райграс. Пръст, която вместо да се взема от чернозема, се взема от почвите, които са били в строителния обект. Или ние не само можем да се справим със сметищата, но и да извличаме от тях материал, с който да запазим останалата околна среда!

Понеже постоянно се говори за проблема със сметищата, аз ще ви покажа какъв е проблема със сметищата. Когато се почистват дадени райони, има клонаци. Когато се изхвърля на сметища виждате как става огромен отпадък, върху който се натрупват битови отпадъци, треви. Какво правим ние? Виждате от купчината съчки какво остава. Талашит, който е полезен в природата, неговото разлагане. Той служи за подхранка и на почвите. Ако е повече, може да се даде някъде, където е нужен. Ние имаме не само тази машина. Тази машина е за места, където има малко клони за смилане. Има по-големи машини, с които можем да смелим по-бързо, когато има повече дървен материал, клони, храсталаци, които са натрупани. Всяка една община може да обособи територия, където да се слагат само съчките. На втория територия само торището. Строителният отпадък е отделно. И в крайна сметка ние сме смлели на 99% отпадъка и остава 1% битов отпадък, който може да се вземе в контейнери и общината да го извози към завода във Варна има такъв на Езерово. Така че виждате, това, което ви говорят, са глупости. Елементарно е решението. Сега те ще ви кажат, че трябва много пари да се отпуснат. Кой е виновен за това, че досега всичко е било безхаберно? Ами тези, които са управлявали, това са некадърници! Поради тази причина искаме за тяхна сметка да се оправят сметищата веднага. Това сме го казали на министъра на околната среда и водите, казали сме го на всички хора, които уж активно искат да се преборят със сметищата. И виждаме, че държавата, в лицето на министъра на околната среда и водите, на Бойко Борисов, на Делян Пеевски и Костадин Костадинов отказват да направят нещо по този въпрос. И ще ви кажа защо. Има много нелегални сметища, като това в Калиманци, които са касичка на управляващите, от която вземат пари. В момента Делта Гард са следващите, които ще усвоят много средства уж в борбата с правенето на сметища. Или това е начин на управляващите да манипулират хората и да изкарват пари. После започва изнудване за избори. И изходът е да отидеш да хвърлиш нелегално при тях, за да може те да вземат пари, а не да отидат в държавата и оттам в болници, училища, социални домове. Така че гледайте, вижте и се убедете в това, което ви казваме. Сметищата са огромен проблем! Те могат да се решат само на национално ниво! Всъщност тяхното решение е много лесно!


Ивелин Михайлов, брифинг, за незаконните сметища в България, 19.06.2025


Ивелин Михайлов: Казусът с нелегалните сметища най-накрая е решен. В диалога и в спора дали това е регионален или национален проблем, излязоха ръководствата на местните РИОСВ и казаха, че това е национален проблем и трябва да се отпуснат милиарди, за да се справим с него. Което означава, че министър-председателят, министърът на околната среда и водите, ръководителите на големите партии, като Бойко Борисов, Делян Пеевски, Костадин Костадинов, хора от ДБ не познават материята и не знаят как да решим важни проблеми за България. Отново ще обясня, има две споразумения. Едното е споразумението от Киото, което за вредните газове и емисии и другото са регламентите на ЕС, които са 5 пъти по-големи от споразуменията в Киото. Всяко едно сметище, което се прави законно, от него излиза една тръба, от която излизат газовете и променят атмосферата, и там има нещо като вечния огън. Постоянно гори, защото те не трябва да отиват в атмосферата, защото вредят на озоновия слой. 12 000 открити сметища излъчват такива газове, разрушават озона и българското правителство 6 месеца не може да разбере, то не може да диагностицира проблема. В събота в интервю за Илиана Беновска, Ерджан Ебатин, шеф на РИОСВ Варна, каза абсолютно, че това е национален проблем и не може да се реши нито с промяна в закона, който дава по-големи възможности на кметовете да глобяват, нито с наемането на Делта Гард, което става повсеместно в страната и е още един начин за източването на общинските бюджети, които и без това са изтънели. След като този въпрос се изясни, имаме две хипотези, ако „Възраждане" продължават да отказват да подпишат вота на недоверие. Едната хипотеза е, че игрят с ГЕРБ и искат да запазят правителството. И втората хипотеза е, че са тотално некомпетентни. Коя от двете хипотези е вярна, бъдещето ще покаже.

  Втората тема, за вредните емисии. От изтеклите разписки при Ковачки се виждат едни разписки, с които се купува слама от земеделските производители. Тази слама се купува, за да се намалят вредните емисии и той да не плаща такива големи суми за вредните емисии, които изхвърля в атмосферата. Какво обаче се случва с тези разписки? Имаме местен земеделец, който е готов да докаже, първо са му предложили 200 000, за да може фиктивно, дават му 200 000, издават се фиктивно такива разписки, не се товари слама и не се гори в „Брикел"! В „Брикел" има боклуци, затова излиза такъв черен дим, от сламата излиза бял. След като му предлагат 200 000, след това 500 000 и накрая един милион. И след това му запалват офиса и жената, която е работила там, получава диабет от стрес! Бил е заплашен, че ако не си мълчи за тези неща, ще му се случи нещо по-лошо. И отново имаме проблем с вредните емисии, това е продължение на темата с боклука, защото тук имаме свидетел. Той е готов да свидетелства и пред прокуратура, и пред европейските служби. Защото тук се вземат европейски средства, нерегламентирано, а в същото време се горят отпадъци!


Медия: Откъде е този земеделски стопанин?


Ивелин Михайлов: Той има земеделско стопанство до Гълъбово, затова Ковачки е искал да изкупува от него, защото има доста площи. Искал е да изкупува от него сламата, защото е близо и се води като малки транспортни разходи. Но ако се направи проверка, ако се видят товарителници, ще се види, че всъщност изкупената слама не е мърдала от полето и всичко, което е изгорено, са боклуци, които стоят на склад около „Брикел"! Ако държавата имаше най-малко желание да разреши измами за милиарди, те още сега могат да влязат, ето, сега влизат полицаи и ги виждат, те са загърнати с платнища боклуците, които се взимат от Европа и се горят в тази централа.


Медия: Как ви се струва промяната в правилника на парламента, че не може да има дублиране в имената на ПГ?


Ивелин Михайлов: Тя е насочена конкретно към АПС или ДПС-ДПС. Това е едно излишна разчистване на сметки. Виждаме едно нещо, което се е случило през 1944, народен съд, през 1989 г. също имаме народен съд. Сега виждаме същото нещо, вместо хората да вършат нещо конструктивно, те се саморазправят и използват властта за репресии!

 

Красимира Катинчарова, декларация за екологичната катастрофа в България, 19.06.2025

 

Красимира Катинчарова: В България има много боклук! И в прекия, и в преносния смисъл. Страната ни е в екокатастрофа, за която ние алармираме от 6 месеца! От месец януари събираме и анализираме информация за незаконните сметища в България, които заемат повече от 1/10 от нейната територия. Вие се правите на глухи. Правителството, управляващите също. През март обобщихме тези данни и подготвихме вот на недоверие на правителството. Това не е правено досега в България, не е изследвано по този начин и в ЕС. Докато в Италия налагат милиони евро глоба за 200 сметища, от ЕК, тук собствените ми колеги, така наречени, и властта се правят на глухи за този проблем!

  Това е екокатастрофа, от чиито последици тепърва ще страдаме. Защото при проблема с водата ще продължим да тровим населението си. Този вот е безпрецедентен, защото обоснова липсата на капацитет и на възможност на българското правителство да се справи с този екопроблем. Това е първият вот на недоверие на правителството, който обосновава факта, че българското правителство не спазва законите на собствената си държава!

   Този вот на недоверие би следвало да бъде подкрепен от българската опозиция. Видя се, че май такава няма. Защото вотът можеше да докаже на българските граждани, че имаме неспособно правителство, което нарушава законодателството. Доказателство за това нехайство и престъпна небрежност са множеството наказателни процедури срещу България. Започнала е още една за питейната вода, за която тепърва ще говорим. Но знаете ли, глобите се плащат от всички, а нарушенията се правят от малцина и те работят в престъпна ОПГ група срещу народа.

   Опозицията отказа да подпише вота с мотива, че това е регионален проблем. Ние доказахме при изследването и представянето на проблема, че РИОСВ не може да се справи с него. Ние имаме решение, работещо, рационално и изпитано, но всички се правят на глухи и не искат да чуят за него. Ерджан Себайтин Ебатин, острието на ДПС, дългогодишния директор на РИОСВ Варна призна в национален ефир, че това не е регионален, а национален проблем. И вие продължавате да се правите на глухи. Но това е избирателна глухота с престъпен спрямо интересите на българския народ характер!

   Това правителство ни вкара в Европа! Как, като е институционално неспособно! Как, като нарушава собствените закони на страната си! Накъде ни води това правителство? Към Европа, чиято шефка на ЕК е разследвана за кражба на 35 милиарда евро! Що за обща организирана престъпна група правите вие? Срещу кого го правите? На цената на какво го правите? Много боклук има в нашата държава и разчистването му трябва да започне оттук!

 

Ивелин Михайлов, новите лъжи на „Възраждане", 18.06.2025

 

Ивелин Михайлов: Обещахме да разобличаваме лъжите на „Възраждане"! И понеже много хора питат защо не се обединяваме, ето, даваме ви пример. Днес 18.06.2025 г. имаше заседание на НС, то все още има, на което в началото искаха да се махнат имунитетите на „Възраждане", на депутатите, които са участвали в ексцесиите пред сградата на ЕК. Какво се случи? Ние гласувахме против това да им бъдат отнети имунитетите, но нашият приятел Костадин Костадинов излиза и казва „пуделите на Пеевски, Радостин Василев и Ивелин Михайлов отново джавкат срещу Възраждане"! Или ние виждаме, че дори това, че ние им помагаме да си запазят имунитетите и е много странно защо ГЕРБ им помагат да си запазят имунитетите. Защото ако ГЕРБ не подкрепят това, или някоя по-малка партия, управлявана от ГЕРБ, „Възраждане" няма да могат да си запазят имунитетите. Гласовете не им стигат. Въпреки че ние ги подкрепяме, въпреки че ГЕРБ ги подкрепя, незнайно защо, те уж пред тяхната централа отиват да протестират. Това, което казва Костадинов днес, без да сме казали една дума - „МЕЧ и Величие пуделите на Пеевски"!

   Продължаваме обаче с техните внушения. Това е техния общински съветник Ясен Колев, мисля от Хасково, пише - „Сектантите от „Величие" тръгнали да правят събор - дотук нищо нередно! Но сектантите от Хасково верни на атамана исие, не само силно настоявали пред ръководството, но и заплашили с напускане, ако събора не се казва „Ново начало"! „Ново начало", сериозно? ПП „Величие"? ПП „Величие" решили да направят събор и да го кръстят Ново начало. Само че, когато си нова партия и тепърва прохождаш в политиката, да си правиш Ново начало е като да се пенсионираш преди да започнеш работа!". И после е пуснал тази снимка, сложил е моята глава и тази на Радостин Василев до тази вероятно на Пеевски, оприличен като прасе.

  Сега, това нещо се разпространява масово в медиите, че „Величие" иска да прави събор „Ново начало"! И тук ви пускам тези снимки от 19 юни 2021 г., „Честит рожден ден на Исторически парк! Тук сме да празнуваме, но и не забравяме, че сме в кампания. Очаквайте живи включвания от голямата битка в 18.00 часа, както и грандиозен концерт! Заповядайте при нас!"! Чии снимки виждаме тук? На Костадин Костадинов и „Възраждане" и тогава съборът пак се казваше „Ново начало"! Или те от 2021 г. са забравили, че събора, който не е на партия „Величие", а на Исторически парк, се казва „Ново начало"! И Делян Пеевски открадна името, понеже му липсва креативност, за да измисли нещо креативно!

   И още една снимка, номер 11 са били тогава, 2021 г. „И днес нашите доброволци са на терен, раздават материали в Исторически парк", тогава съборът пак е „Ново начало". Или виждаме, че „Възраждане" не са объркани в своята информация, те умишлено лъжат. Стремят се да унищожат Исторически парк, обект, изграден от частни инвеститори, хора, които са дали труда и душата си за това нещо. Между другото моят съвет към тези частни инвеститори е да отидат и да поискат от „Възраждане" някаква компенсация за това, което правят! Съборът „Ново начало", който е от 2019 г. и „Възраждане" знаят, защото са ходили да си раздават материали там, но в момента те правят умишлена кампания срещу „Величие"! Като използват частен обект и средновековен събор, в който има песни, конкурси за песни и други неща в полза на страната!

   Сега искам да запитам уважаемите зрители, искам да попитам уважаемия български народ - какво нередно правим, за да може „Възраждане" постоянно да сипят тези лъжи? Уж има желание за битка за еврото, тази битка да отиде в посока, която по някакъв начин да се спечели в полза на българския народ, а те отиват и виждате за нас какви лъжи разпространяват! Извадете си изводи дали това е партията, която е опозиционна! И вече изводите ги оставяме на вас!

 

Ивелин Михайлов, Какво означава „български влак" в Албания, 19.06.2025


Ивелин Михайлов: Много интересна иновативност сме вкарали ние, българите, поне на Балканите. Днес имахме среща с българин от Албания, етнически българин, който е роден и живее от дълги години в Албания. Някои могат да им кажат албанци, но те са си българи и се определят като такива. И той ни сподели за изборните измами в Албания. Каза, че изборните измами са много, но най-разпространен е „българският влак"! Ние питаме какво е това. Той казва, това май са го измислили в България през 2015 - 2016. При което на един човек се дава попълнена бюлетина, той влиза вътре, дава попълнената бюлетина, те му дават празна. Понеже му дават празна, той си гласува с попълнената. Празната я изнасят на следващия, който отново я попълват с дадения кандидат. Той влиза и я пуска, дават му празна, пак изнася. И това е нещо, което ние го разкрихме като измама сега по време на изборите. Забележете, ние го разкрихме 2024 г., а то е измислено през 2015 или 2016 г. И си помислете каква е вероятността каква е вероятността европейските или американски служби да не знаят за тази измама. Вероятността е нула! Или така наречените наши европейски партньори, това, което са направили, на 100% да са съгласни с изборните измами на управляващите. Но това не се тиражира никъде по вестници, не се казва като измама. То се пренася интернационално, вече става балканско. Може да са го пренесли на други континенти, където демокрацията трябва да отиде, но имаме някакъв принос в тази демокрация, измислили сме „българския влак"! Което е интересно. Ето още едно доказателство колко можем да разчитаме на законите без граници в ЕС. Те наистина стават без граници в кандидат-членки на ЕС пренасяме иновативност как да измамим в изборния процес!

 

Ивелин Михайлов, декларация, за репресиите на ДПС срещу българските мюсюлмани, 18.06.2025

 

Ивелин Михайлов: В един разговор с моя колега Мустафа Емин, в който говорихме за това как можем да помогнем на помашките райони в Родопите, където наистина бедността е голяма, на много хора им се налага да работят в чужбина, и го попитах какво се случва там. Той ми каза, че хората са много уплашени, защото за последните 100 години 13 пъти са се опитвали да им сменят имената. 13 пъти! Това е нещо, което ме накара да се замисля и да съчувствам, защото винаги, когато някой се опита да смачка по-слабите, е проява на липса на човечност, на хуманизъм, на демокрация и култура. И се замислих какво беше положението на българските мюсюлмани преди 1989 г. Моят дядо беше учител в турско село, село Китанчево, това е в Исперих. Защо отиваше там? Дядо ми беше родолюбец и искаше да даде най-добро образование на българските мюсюлмани. Държавата даваше 500 лева заплата на учител в турските села, а в нормалните по 200 лева. Казвам нормалните в градовете. Държавата се грижеше тези хора да бъдат образовани, достойни членове на обществото.

   Другото, което си спомням, имаше поминък от тютюн в Родопите и българските мюсюлмани бяха едни от най-богатите хора в България. И това не само в Родопите. Казвам го, защото съм ходил в село Китанчево, хората имаха триетажни къщи, живееха в изобилие, имаха спестявания. И това, което се случи позорния акт да им сменят имената, тези хора продадоха триетажните си къщи за кола или ремарке, за да натоварят вещите си и да отидат в Турция на едно място, където ще бъдат по-свободни. Спомням си, че тогавашните български мюсюлмани имаха голямо сърце. Спомням си в село Златарица имаше опашка два километра и половина, там имаше един чакръкчия бай Митьо, два километра и половина опашка от хора, които се бяха борили с най-силната армия, след СССР, във Варшавския договор, бяха се борили със страшна полиция и служби и тези хора бяха готови да дадат всичко, само за да запазят честта, вярата и имената си!

   Това нещо се случи през 1989 г., виждаме как са живели тогава българските мюсюлмани. Безспорно са били хора с имотни възможности, с отношение, уважение в обществото, но едно наистина позорно събитие ги е накарало да въстанат. Какво се случи през 1989 г.? Създаде се ДПС като организация, която да не позволи повече да се случва такава репресия с хора, каквато се случи през възродителния процес. Тези хора, които бяха готови да защитят с телата си свободата си, се организираха в една партия, която трябваше да защити всички хора, които по някакъв начин са низвергнати и са им отнети човешките права. През 2007 г. ние влязохме в ЕС. Тогава подписахме споразумение, че сме съгласни с целите на ЕС, че те ще се прилагат за всички членки на ЕС. Като едната е осигуряването на свобода, сигурност и правосъдие без вътрешни граници. Като същевременно се предприемат подходящи мерки по външните граници за регулиране предоставянето на убежище и миграция, за предотвратяване и борба с престъпността. Или ЕС се е ангажирал да има свобода и защита за хората, които по някакъв начин са репресирани и защита на законността без граници, независимо дали тази държава се казва България, Гърция, Германия, Италия или която и да е друга държава член на ЕС.

   Неусетно след влизането ни в ЕС ДПС, заедно с ГЕРБ, се превърнаха именно в организации, които репресират хората. Това, което се говори за европейски ценности и отнемане на имунитетите и тук съм съгласен с „Възраждане", че не могат да си дадат имунитетите на една прокуратура, която по никакъв начин не може да гарантира ред и справедливост!


Рая Назарян: Г-н Михайлов, влизате по тема, която е в дневния ред!


Ивелин Михайлов: Добре, продължавам с декларацията. Това, в което се превърнаха ДПС, е именно организацията, която прави с целия български народ това, което преди години беше направено с българските мюсюлмани. И това е нещо, което не знам защо българските мюсюлмани търпят. Какво се случва? Ще ви покажа една снимка. Това е българска мюсюлманка, Емине от Менгишево, защото репресираните не са само християни, само атеисти, а и мюсюлмани. На тази жена е отнет социалния патронаж, защото по някакъв начин е гласувала различно в региона, това е община Върбица, гласувала е различно от общоустановения ред, който ДПС са установили с терор! Това, което се случи днес, е че българските мюсюлмани позволиха не да им отнемат имената, не да им отнемат вярата, а да им отнемат душите. На тях и на техните деца. ДПС се превърна от партия, която защитава онеправданите, в основен агресор, заедно с ГЕРБ! И това, което призоваваме българските мюсюлмани, да намерят сили, както направиха тогава и заедно да върнем справедливостта в българското общество!


Ивелин Михайлов, за връзки на ПП с Христо Ковачки, репресии срещу активист на Величие и сигналите от Величие до европейските институции за действията на мафията в България, 18.06.2025

 

Ивелин Михайлов: Здравейте, първото, което искаме да покажем, дойде в нашата кутия, явно по време на войната между Ковачки и останалите партии, виждаме един доклад с тези печатчета на анимационни герои, които твърдят, че ги има във фирмите на Ковачки, холдинга „Орион" мисля, че се казваше. Докладът е от Веселин Тодоров, подпечатан е, което значи, че е синхронизирано с началника. Какво пише в доклада? „Уважаеми г-н ръководител, (както се обръщат към Ковачки), във връзка с предстоящите избори бях потърсен от ПП-ДБ в лицето на ген. Атанасов за осигуряване на 100 000 лева, които са им необходими за закупуването на 2 000 гласа. Същите обещават подкрепа на всички нива в държавата, където има техни представители. С уважение: Веселин Тодоров". Дадена е и снимка. Дадено и платежно от Уникредитбулбанк, откъдето са изтеглени 100 000 лева, както и 500, това вероятно е таксата. И „Бългерия газ къмпани" съответно как са отписани тези пари. Ще ви ги пратим.


Медия: Проверихте ли автентичността на тези документи?


Ивелин Михайлов: Затова казвам, с вас ще се опитаме да ги проверим. Показваме, получихме го на пощенската кутия, споделяме. От един мейл, който не може да се провери, „чичко тревичко" и някакви такива неща. Но показваме на вас, повече хора по-бързо проверяват. Второто нещо, репресии срещу наш съмишленик в Силистра. Той се казва Драгомир, бивш шофьор на Тодор Тодоров, местния областен управител от ГЕРБ, който е известен със скорошните побои, които имаше върху определени лица. Този човек е напуснал структурите на ГЕРБ. Това, което му се случва, запалват му колата. Той има запис на човека, който го заплашва, че ще му запалят колата, въпреки това съдът го осъжда на 20 000 лева за клевета, това не било достатъчно доказателство, понеже изразял доказателствата било манипулирано. Този човек има банкноти в себе си, които са от пари, които са вземали от дадено място, за да купуват гласове. И в момента това, което ГЕРБ правят, полицейска проверка, нахълтали са в тях, един човек, който е обикновен шофьор. Но ето какво се случва с инакомислещите в България, хора, които са решили да споделят какво се случва в партийния живот в страната, те биват репресирани по всички параграфи. И тук не можем да кажем, че има ГЕРБ и ДПС, моделът е един и същ. И третото нещо, което ни направи впечатление, изпратихме 500 съобщения плюс прозвънявания към различни европейски организации. Говорим за НПО организации, за различни институции на ЕК, на 100 партии, които са европейски, изпратили сме на над 150 медии различни. И това, което се случва, нямаме нито един отговор за нещата, които се случват в България. Или ние нямаме дори обратна връзка, някой да провери истина ли е, както вие питахте истински ли са документите. Никой не се свърза с нас, за да види защо са нарушени правата на хората, европейските ценности по някакъв начин да се защитят като протестна нота. Виждате, за войната между Израел и Иран, сега няма да коментирам кой крив, кой прав, има страшно много изказвания. Или те имат позиция. Но относно мафията в България има нулева позиция, а в същото време се казва, че ние ще отидем по-дълбоко да навлезем в европейското семейство с влизането ни в еврозоната, при положение, че ние не сме изпълнили предните стъпки. И това нещо започва да ми показва, че ние имаме систематично отношение от ЕС относно мафията и престъпността вътре в ЕС, конкретно за България, за други държави не мога да кажа. И европейските ценности са записани само на хартия, както и българските. Всички тези гръмки приказки, че ние влизаме в голямото европейско семейство и нещата ще се променят, са просто едни фрази, които нямат никакво покритие.


Медия: Кажете пак за този сигнал, в колко часа го получавате, на коя поща го получавате, как го получавате?


Ивелин Михайлов: Ако искате после с нашата пиарка ще се свържете, ще ви покажем цялата хронология, пощата, от която сме го получили, за да няма съмнения, че нещо сме манипулирали. Това е информация, която би трябвало да е достъпна за всички и да я проверим заедно.


Ивелин Михайлов, ДБ също се оказаха част от аферата „Ковачки", 18.06.2025

 

Ивелин Михайлов: ДБ също се оказаха част от аферата „Ковачки"! Ген. Атанасов лично е искал 100 000 лева подкуп от холдинга „Орион" и съответно според документи, които ни изпратиха, този подкуп е получен! Ген. Атанасов и ДБ са го искали, за да купят 2 000 гласа. Дали ДБ са част от мафията вече не е въпрос на гадание, е един безспорен факт!

 

Партия „Величие" алармира за екологична катастрофа и институционален срив!

 

Шокиращи разкрития: Над 12 000 незаконни  сметища, пълна безотговорност от властите и мълчание от европейските  институции  


Партия „Величие", парламентарно  представена в 51-вото Народно събрание 

на Република България, излезе с остро изявление пред българските и международните медии относно тежкото институционално, екологично и политическо състояние на страната.  Според водача на партията Ивелин  Михайлов: 


„България, която е държава - членка на 

ЕС, се намира в политическо състояние 

по-лошо от Венецуела и Северна Корея. 

Имиджът на целия Европейски съюз е 

съсипан от действията и бездействието 

на българските управляващи." 


Партия „Величие" разкри, че само в рамките на четири месеца е подала сигнали за над 12 000 незаконни сметища на територията на страната. Над 6000 от тях са били регистрирани в последните седмици, но нито една институция не е предприела реални действия. Част от тези замърсявания са били умишлено прикривани и дори физически заринати. 


За сравнение - през 2014 г. Италия е била осъдена от Европейския съд само за 200 незаконни сметища, като глобата възлиза на 80 милиона евро. Ситуацията в 

България е десетки пъти по-тежка, а институциите - както национални, така и европейски - запазват пълно мълчание. 


„Изпратихме официални писма до министър-председателя, президента на републиката, председателя на Народното събрание - реакция няма. Още по-тревожно е пълното мълчание на Европейската комисия", заявяват от партията. 


Наред с екологичния срив - който включва тежко замърсяване на почвите, наземните сладководни и морски води - партия „Величие" предупреждава за  фалшифицирани данни, предоставени от  управляващите за доклада относно присъединяването на България към еврозоната. 


„Ние нямаме съмнение, че всички статистически данни, които са предоставени в подкрепа на въвеждането  на еврото, са манипулирани. България се намира в условията на прикривана икономическа и финансова криза." 


Затова изпратихме документацията, съдържаща вота на недоверие и информация за редица други екологични престъпления до над 50 европейски институции, повече от 20 екологични НПО-та, 10 регионални агенции, над 100 политически партии и повече от 80 международни медии. 


„Апелираме гражданите на Европа: споделете това изявление, информирайте   

медиите във вашите държави. Не можем да позволим една гранична за Европейския съюз държава да се превърне в   екокатастрофа и финансова бомба в сърцето на Европа. Само заедно можем да се противопоставим на мафията, която днес управлява България."  
Целта ни е ясна: да проследим реакцията  на така нареченото "демократично общество" и да отговорим на един съдбоносен въпрос - дали живеем в истинска демокрация, или всичко, което ни представят като такава, е просто удобна пропаганда, зад която стои транснационална мафия, действаща с еднаква безнаказаност както в България, така и в сърцето на  Европейския съюз?

Очакваме резултати!


Ивелин Михайлов, парламентарен обзор, 18.06.2025


Медия: Г-н Михайлов, сутринта получихте интересна информация на пощата на ПГ, какво имаше в нея?


Ивелин Михайлов: Тази информация, която имахме, съдържа данни, че човек от холдинг „Орион", холдинга на Ковачки, е поискал от него, както го нарича „г-н ръководител", защото стана ясно, че с това име е искал да бъде наричан, за да не се хванат манипулациите и мошеничествата, които прави, с печатчета на анимационни герои. От негов служител е искано 100 000 лева подкуп на ръка да се дадат, от ген. Атанасов от ДБ е искан.


Медия: За какво?


Ивелин Михайлов: За лобизъм, за да може да се прикриват престъпленията на холдинга „Орион". Видяхме и как парите са били изтеглени, което вероятно означава, че са били дадени. Това не е първи сигнал, който получаваме, че всички партии работят заедно, по различен начин си получават парите. Не ги интересува партиите да бъдат опозиция в името на народа, защото много често и това казват, защото не се обедините опозиционните партии в името на народа? Защото целите са различни. Всяка една партия, съобразно броя депутати, който има, дали е решила да участва във властта, или не. Ще обясня защо дали е решила да участва във властта, или не. Например ИТН и БСП имат имиджови щети от това управление, ГЕРБ и ДПС нямат, защото за тях е ясно, че са партии на корупцията. Другите партии казват, че влизат, за да се борят с корупцията, тези, които влязат в правителството, получават по-висок дял. Тези, които са извън правителството, но са в управлението, като „Възраждане" и ПП-ДБ, са партии, които получават бонификации, но по-малко, защото те си запазват възможността на следващите избори отново да участват като опозиция. Защото ИТН и БСП вече не могат да участват като опозиция. Но както виждаме от тези документи, те са част от всяка една игра!


Медия: Толкова ли е тясна връзката между олигарсите и политическите партии, как стигнахме дотук?


Ивелин Михайлов: Както виждате в политиката са хора, които не могата да се прехранват по друг начин. Виждате, че има и малко, които могат да се прехранват извън политиката, но те са за малко и излизат. Останалите, които имат нужда от политиката за власт и пари, това са хора, които винаги са готови да продадат интереса, защото на тях им трябва гориво, а парите са гориво за луксозния им начин на живот. Това можем да го видим по возилата им, къде учат децата им, какви разходи имат.


Медия: Но дали спят спокойно, защото те така стават зависими, а са народни представители, трябва да се борят за бъдещето на родината си, колкото и романтично да звучи от моята уста?


Ивелин Михайлов: Аз мисля, че има различни типове хора, тези от престъпния контингент винаги спят спокойно, защото тяхното мислене е различно, тяхната  карта на света е различна. Те смятат, че на света има два типа хора, балъци и тарикати и те са от тарикатите. И единственото, за което ги е яд, е че не са най-големите тарикати. Те никога не мислят за „балъците" или хората, които са гласували за тях нещо да се промени в живота им.


Медия: А „Възраждане" част ли са от цялата тази картинка?


Ивелин Михайлов: Разбира се! Виждате, че те нямат желание обединена опозиция да промени целия модел. „Възраждане" постоянно казват, че ще управляват самостоятелно. Дори това социологическо изследване на „Сова Харис", което показва, че „Възраждане" имат 14,4%, дали е платено няма да го коментирам.


Медия: Знаем социологическите агенции до кого са приближени!


Ивелин Михайлов: Няма да разсъждаваме на тази тема, но това не е променлив процент за тях и ако те продължават да казват, че ще управляват, а си стоят на 14,4%, тук дори не говорим за 17%, 18% или 20%, а на тях им трябват 51%, това означава, че хората, които гласуват за „Възраждане", никога няма да имат управленски решения и винаги „Възраждане" ще правят това, да имат изказвания по 100 часа в НС, за да симулират някаква дейност пред избирателите си и накрая да не се случва нищо!


Медия: Но те трябва да носят отговорност пред избирателите си, защото много пъти съм виждал как хора Ви спират по улиците и питат защо е тази вражда с Костадинов, макар че аз не виждам да има конкретна вражда, по-скоро нападки на Костадинов, на които Вие естествено отговаряте. И хората питат защо не се обедините. Как да се обедините, след като „Възраждане" искат да управляват тоталитарно и да пращат хора в „Белене"?


Ивелин Михайлов: „Възраждане" не са глупави, те знаят, че няма да управляват. Преди не отговарях на нападките, но вече го правя, защото много хора се объркват и си мислят, че информацията, която дават в интернет е истинска. Ще дам един пример. Днес гласувахме да не се дават имунитетите на депутатите от „Възраждане" и Костадинов излиза и казва - „Величие и МЕЧ пуделите на Пеевски"! Ние ги спасяваме, те ни наричат пудели на Пеевски. Още едно внушение тръгна от няколко дни, че „Величие" организира събор Ново начало. Исторически парк е имал събор Ново начало от 2019 г. и хора на „Възраждане" са идвали, за да раздават флайери и да агитират хората да гласуват за тях. Или те са знаели за този събор.


Медия: А плащаха ли си входа?


Ивелин Михайлов: Не, никога!


Медия: Въпреки, че те отричат!


Ивелин Михайлов: Не, те никога не си плащат, те са като митничарите, плуват наобратно!


Медия: Значи те са били част от този фестивал и трябва да се гордеят!


Ивелин Михайлов: Не, те знаят, че този фестивал е от 2019 г. Делян Пеевски направи своето подразделение в ДПС Ново начало, но то вече стана едно, така че няма да има нужда от тази притурка. Делян Пеевски открадна я открадна от нас и после тя стана нарицателно за мафия. Въпреки че като виждам хората от една страна се погнусяват от Делян Пеевски, но от друга страна взимат парите без погнуса. Но отново виждаме при „Възраждане" една дезинформация, едно желание „Величие" да бъде принизено, оклеветено и те разделят опозицията преди финалния щурм на борбата българите да бъдат питани с референдум преди да влязат в еврозоната.


Медия: Имате ли предположения кой е продуцент и режисьор на тази нападка?


Ивелин Михайлов: Там е ясно, че те имат стриктна зависимост от Бойко Борисов. Днес Костадинов казва - ние няма да позволим да вземат имунитет на наш депутат! Кой си ти, че няма да позволиш? Като заповядваш на Бойко Борисов, заповядай му да направи нещо добро за страната! Как можеш да му заповядаш да ти пази имунитета, а не можеш да му заповядаш да промени нещо. Така че Борисов и „Възраждане" вече са лош сценарий, режисура на лоша пиеса. Но за него делата му са показателни. Ето, долу сега си играят да гласуват закони при целия срив на държавата. Опитват се да покажат, че нещо е добро, че нещо са се намесили и редактирали. В същото време ще ви дам един пример. Ние даваме сигнали за 100% престъпления и отсреща няма никаква реакция. Тоест, какво като има закон, като няма кой да го спазва?


Медия: Пробита ли  е прокуратурата, съда? Защо подобни сигнали се оставят в чекмеджета и стоят там на трупчета?


Ивелин Михайлов: Включително и медиите, защото няма да видите една информация, разпространена по един и същ начин. Те твърдяха, включително и „Възраждане", че имаме 1160 незаконно придобити имота. Ние показахме, че са 0! Медиите не го отразиха! Нямаше същия наплив, когато това трябваше да се разпространи и да се набие в очите на хората и много други неща! Сега виждаме, че медиите, нещо може да го пуснеш на живо, когато си там, но те няма да го развият като тема. Така че, освен че институциите са пробити, и медиите са пробити и не отразяват действителността!


Медия: Това е така, но аз видях една много тъжна статистика, че младите журналисти в България често се подлагат на автоцензура, това ли е моделът, който следват в телевизиите, в интернет пространството също?


Ивелин Михайлов: Те се учат от възрастните и щом възрастните го правят, те го приемат за норма.


Медия: Поведението на Делян Пеевски как ще коментирате, днес показа една много интересна снимка с Кирил Петков?


Ивелин Михайлов: На него дотолкова му стига речника и възможността за публични изяви. Но това е „феномена" все пак, нека да му простим всичко останало. Щом може да изпрати главния прокурор да удари някого, хората му прощават, че не може да говори и не може да каже три изречения свързани, не може да направи нещо конструктивно, а само деструктивни неща!


Медия: Наближава 26 юни, много важна дата за всички будни българи. автошествието, което организирате до Брюксел, но вие отивате там за втори път, защото бяхте и след изборите на 27 октомври 2024 г., за да покажете престъпленията, които се случват в корумпираната ни държава. Каква е обратната връзка, какво очаквате да се случи?


Ивелин Михайлов: Очакваме да разкрием истинската позиция на ЕС за правата на хората, за ценностите на ЕС. Аз да кажа, че нямам големи съмнения, че няма да направят нищо, защото вече толкова години търпят мафията. Но както казват вашите колеги журналисти - дайте ни доказателства. Нека да направим едно масирано доказателство. И най-важното, да достигнем до европейските граждани, до европейската съпротива с този протест, защото чрез него ние ще достигнем до обикновения европеец и европейската съпротива. Така че призовавам повече хора да се включат, за да стане мащабно и да видят, че има народ, който се бори за свободата си. И да запалим и други народи!


Медия: Всички коли ще бъдат облепени със снимки на Бойко Борисов, Делян Пеевски и други олигарси, по този начин ли ще разберат имената им, въпреки че те ги знаят?


Ивелин Михайлов: Обикновените хора не го знаят, защото медиите не го отразяват. Но така ще ги направим по-известни, като се разхождат във Виена, Рим, Париж, Милано да си купуват нещо, хората ще казват - ето това са прасетата от България, мафиотите. Така че няма да им е комфортно в Европа, трябва да си ходят в Дубай, макар че е топло там!


Делян Пеевски, за Кирил Петков и Антон Славчев, 18.06.2025

 

Делян Пеевски: Тези две лица познавате ли ги? Камерите да ги видят, към вас! С едното лице имам много снимки, Кики! С другото нямам! Кои са те, познавате ли ги? Кои са те, кажете!


Медия: Кирил Петков и Антон Славчев.


Делян Пеевски: Какво се чу преди малко? Ето това са задкулисните договорки в държавата! Тези две момчета виждате ли как се хилят и се обичат! Оставям ви го, повече няма какво да кажа!


Бойко Борисов, брифинг за Кирил Петков, Бойко Рашков и АПС, 18.06.2025

 

Бойко Борисов: Кирил Петков какво казва е последното нещо, което ме интересува!


Медия: Ще подкрепите ли Бойко Рашков за шеф на антикорупционната комисия?


Бойко Борисов: Кирил Петков и Бойко Рашков вървят заедно във въпросите, нали виждаш? А нали няма да забравяме, че 4 години нямаше ПВУ, а единственото име в програмата на ПП беше Бойко Рашков за шеф на КОНПИ. Какво да коментирам повече?


Медия: Румен Радев отново отправи критики към правителството?


Бойко Борисов: Той пак заминава! Снощи се върна, сега пак заминава!


Медия: Къде?


Бойко Борисов: Откъде да знам? Аз следя по Еърбъса, той непрекъснато лети, не може да кацне. А българите ги върнахме с граждански полет, ако забелязвате! А той непрекъснато лети, международна дейност осъществява и носи огромни ползи за България, като „Боташ"! Така че какво друго интересно. Това, което питате, не е интересно на никого! И днес един милион и 50 000 сме дали, а когато пренасяме газ и повече!


Медия: Тази седмица предстои промяна в правилника, според която две парламентарни групи не могат да използват една и съща абревиатура, ГЕРБ как ще глаусва?


Бойко Борисов: ГЕРБ си се казва ГЕРБ, ГЕРБ-СДС!


Медия: А ДПС?


Бойко Борисов: Това е друга работа. Това не ме касае!


Медия: А как трябва да се изписват?


Бойко Борисов: Както са се явили на изборите, така трябва да се изписват!


Бойко Борисов, за Радев, МВР, МВнР и промяната на правилника на парламента, 19.06.2025


Медия: Какво точно се променя за личния фалит?


Бойко Борисов: Цял закон да ви го преразкажа ли? Ще го видите в студията!


Медия: Вчера президентът реагира много остро ...


Бойко Борисов: Кой?


Медия: Президентът Румен Радев реагира много остро на вашите обвинения!


Бойко Борисов: Той не е прочел какво сме си говорили тук с вас. Той е обвързал няколко теми заедно. Аз говорих за непродуктивността на неговите пътувания, екзотични, за стотици хиляди лева, които не носят нищо за държавата! За ефективността от тях! Така че, ако някой ме обори, макар че по-добре да не ме оборват, защото, ако се върне с някой договор като „Боташ", още по-лошо. Така че да си летят, да харчат парите на данъкоплатците, имат право, и Киселова, и той! Ние ще работим в парламента, те да летят!


Медия: Пътуването на г-жа Киселова продуктивно ли беше?


Бойко Борисов: Не мога да кажа. По  принцип нашата работа е тук в парламента, ако питате мен!


Медия: Вчера имахте среща с представител на турската държава, обсъждахте ли „Боташ"?


Бойко Борисов: Трябва да се търсят решения. Те не са лесни тези решения, защото има перфектно подписани договори. В това ги бива от президентството. Трудно се развалят.


Медия: Предоговаряне?


Бойко Борисов: Предоговаряне, но вече има натрупани над половни милиард! Предоговаряне да ни ги върнат?


Медия: Обсъждали ли сте вчера?


Бойко Борисов: Обсъждам при всяка среща!


Медия: Резултат има ли?


Бойко Борисов: Резултат няма, защото договорът им е перфектен и ако така продължава, трябва да отидем на арбитраж!


Медия: Ще предложите ли, не Вие лично, а ГЕРБ главен секретар на МВР?


Бойко Борисов: ГЕРБ не предлага, предлага кабинетът!


Медия: Вие сте част от управляващото мнозинство, може би Росен Желязков ще го обсъди с вас?


Бойко Борисов: Разбира се!


Медия:  И ще предложите?


Бойко Борисов: Да, ще предложим!


Медия: Обсъждат ли се вече имена?


Бойко Борисов: Това е работа на премиера.


Медия: Кой е добър вариант според Вас?


Бойко Борисов: Вие имате ли колеги, които разговарят с Желязков?


Медия: Имам.


Бойко Борисов: Накарайте ги да го питат, какво ме питате мен. Ако стана премиер, ще ви кажа!


Медия: А ще станете ли?


Бойко Борисов: Когато поискам, ще стана!


Медия: Чие назначение се оказа Даниел Митов?


Бойко Борисов: Мое лично?


Медия: Защото миналата седмица сам Делян Пеевски го защити?


Бойко Борисов: Вие грешите, г-жо! Вие тогава не бяхте!


Медия: Бях!


Бойко Борисов: Не бяхте, аз лично го защитих. И не само, че го защитих, а на конференцията в Пловдив лично го защитих. Така че грешите. В случая искам да поздравя МВнР, и конкретно една от службите им Външно разузнаване, за перфекните действия, които направиха за нашите сънародници в Израел и Иран! Че успяха да ги изведат оттам по един тих, но перфектен начин! Това, ако беше друга институция, щяха да тръбят до небето.


Медия: Президентската институция ли визирате?


Бойко Борисов: Както виждате Ф-овете идват, кацат, летят си, а платките май вече не ви интересуват. А тук няколко дни поред само за това ме питахте. Но вече не ви е тема!


Медия: Ами кажете!


Бойко Борисов: Летят си, хвърчат си!


Медия: Днес се променя правилника на НС и ще се приеме две ПГ да не могат да носят еднакви абревиатури, подкрепяте ли?


Бойко Борисов: Абсолютно правилно! Например утре можем ли да се казваме ГЕРБ-МЕЧ, или ГЕРБ-ятаган?


Медия: ГЕРБ-ятаган е възможно, защото няма да е дублирано.


Бойко Борисов: Да, но например ГЕРБ-ПП? Така че това нещо е абсолютно правилно и го подкрепяме. Както сме се явили на изборите, така да е и на таблото.


Медия: Но партиите вече гласувахте веднъж да е ДПС ДПС, защо тогава беше възможно?


Бойко Борисов: Защото не го бяха обмислили! Сега им дойде ума в главата и го обмислиха!


Медия: Кои?


Бойко Борисов: Всички депутати!

 

Костадин Костадинов, брифинг, за прокуратурата и исканите имунитети на депутати от „Възраждане", 18.06.2025


Костадин Костадинов: За нас е въпрос на гордост и чест, че прокуратурата на Пеевски ни атакува. И поради тази причина нямаме абсолютно никакви притеснения, но много пъти сме казвали - ние повече на мутрите на Пеевски, на прокурорите на Пеевски, на съда на Пеевски повече жертви няма да даваме! Ако искат, да дойдат да ни арестуват в парламента, да дойдат тук да арестуват нашите народни представители! Както на мен ми изпратиха полицаи да ме разпитват, за глупости естествено, което те нямат право, но въпреки това прокурорът ги беше изпратил. Нас това не ни плаши, напротив, ясно показва коя е единствената опозиция на организиранат престъпна група ДПС Ново начало! Тази партия трябва да бъде разтурена, лидерът й Пеевски трябва да бъде вкаран в затвора заедно с цялата си клика и ние от „Възраждане" ще работим за това! И най-накрая корупцията в нашата държава да бъде унищожена. Защото тази корупция е ракът на българската държавност!


Медия: Говорите за Пеевски, но преди малко лидерът на МЕЧ Ви обвини във връзки с Бойко Борисов?


Костадин Костадинов: Знаете ли, когато преди 4 месеца, на 22 февруари ние от „Възраждане" протестирахме пред представителството на ЕК, което не знам защо някои наричат Дом на Европа, такова нещо няма, тогава Радостин Василев излезе и каза - „Защо протестирате там, протестирайте пред централата на Борисов"! Ние миналата седмица протестирахме пред централата на Борисов, но Радостин Василев го нямаше там! Много странно защо! Да не говорим, че точно когато подготвяхме протеста, Радостин Василев и Ивелин Михайлов, другия пудел на Пеевски, спретнаха поредния водевил срещу нас тук в парламента. Много странно, че винаги, когато Пеевски започне офанзива срещу „Възраждане", двете пуделчета джафкат, единия от ляво, другия от дясно! Така че е хубаво да се гледат и делата, а не само да се слушат думите. Защото същият този Радостин Василев щеше да пали къщата на Бойко Борисов, а на другия ден взе и се извини. Каза, че понякога използва думи, които не мисли и други такива неща, сега по памет преразказвам. Но го каза от парламентарната трибуна и то когато абсолютно несправедливо му бе разтурена парламентарната група. А той тогава си спеше спокойно у тях. Това се случи в 6,15 сутринта, когато имахме почти 24 часов маратон. А тогава ние бяхме тук, цялата ни ПГ! Него го нямаше. Ние се застъпихме за него, гласувахме за възстановяване на групата му и след това получихме обвинения! Това е част от така наречената нормална парламентарна практика в България. Има си частни ПГ. Но тази коалиция на Пеевски с поредното си гласуване се демаскира максимално!


Борисов, Пеевски! 51 НС е поредната ви касичка?!

 

Много ми е мръсно. 36 години. Толкова ли си прост, Народеце? Кой и защо е във властта и в 51 НС!? Ето седмицата от 18 до 20 юни 25. Търпим?! Що!

 

Аз съм Беновска! И питам!

 

коментар, Беновска пита, 11.10.2025

Беновска: Борисов/Пеевски! Боклукът Говори ли?! Ивелин Михайлов - действа? Българите - наплюскахте ли се?!

11-10-2025 | 13:54 ч.

Прочети повече

коментар, Беновска пита, 4.10.2025

Беновска: Михайлов, Борисов, Пеевски, Слави! България, на Българите ли ще е?!

04-10-2025 | 12:14 ч.

Прочети повече