29-06-2011 | 22:39 ч.
Коментар на водещия: Клара Маринова
Коментар на водещия: Клара Маринова
Радио К2 отправи един разумен призив към институциите, партиите, политиците да се откажат от платената медийна реклама в предизборната подготовка. Аз изцяло поддържам тази професионална идея на Илиана Беновска на само, защото съм част от Радио К2 от самото му създаване, но и защото винаги съм отстоявала необходимостта от живата човешка връзка между нас и тези, които получават нашия вот с определен мандат.
Те, политиците, са част от обществото и за известно време влизат в голямата политика, във властта, тъй като ние сме определили тяхната програма, техните послания, тяхната визия за развитието на държавата България и за нашия просперитет. Непрекъснато си задавам въпроса какво би се случило с голяма част от нашите политици, ако ги нямаше медиите, електронните връзки, професионалните рекламни агенции, личните ПР-и...Едва ли има вече някой от българския елит, който се сеща, че хората имат сериозна потребност да си комуникират с тях не само чрез информационните средства, но и в реални срещи и разговори. Лесно е да се правиш на умен и компетентен, на загрижен и човечен, когато говориш с клишетата и познанията на група специалисти около теб, когато камерата, микрофонът и Интернетът те държат на разстояние от хората. Така днешните политици затварят възможността живите и мислещи хора директно да им задават въпроси, открито да им търсят пряка отговорност, Медиите и електронните връзки нарушават истинския и нормален човешки контакт между избиратели и избраници. А тя е незаменима и особено важна. Ако се подкрепи и приеме идеята на Илиана Беновска и призива на Радио К2, ще успеем да върнем политиците към хората, ще възстановим истинските връзки между тях!
Идеята да се спре платената предизборна кампания по медиите ще спре безумното харчене на огромни средства, които могат да се насочат за далеч по-сериозни и значими проекти, осбено сега във времето на тежката икономическа криза. Парите, заделени за медийни акции са значителна част от всички всички изборни разходи. Много по-евтино ще бъде, ако кандидатите за властта и славата отидат при избирателите по места. България не е голяма и лесно може да се пропътува за месеца по време на кампанията! Тъкмо онези политици, които предпочитат далечните задгранични дестинации ще си спомнят Родината и как изглеждат хората, които им дават своето доверие!
Призивът на Радио К2 за спиране на платената предизборна кампания по медиите ще бъде полезно и за някои медии, които прекалено много разчитат финансово имено на политическите кампании и средствата си припечелват като в тях се изсипват партийни каси, получават тлъсти суми от джобовете на видни олигарси и лобистки кръгове. А иначе непрекъснато проповядват честност, откритост, принципност и др. п. добродетели, които с лека ръка и притворени очи забравят около поредните избори. Ето, сега е моментът колегите от медиите и обществото да ни подкрепят Радио К2 и нашата идея - предизборните кампании да излязат от медиите и да отидат по места на „живо" при хората в българските села и градове. Реално, а не само на думи да почукат на всяка врата, наистина да ни видят нас, техните избиратели. А ние от тях лично да чуем и разберем техните идеи за общия ни живот и бъдеще!
Така мисля аз Клара Маринова, а вие? Одобрявате ли призива на Радио К2 да спре платената предизборна кампания по медиите? Чакам вашите отговори на тел. 946 17 18! Вие слушате Радио К2, което се излъчва на честота 93,9 Мегахерца в столицата и онлайн на адрес radiok2.bg, скайп-адрес radio. К2.