25-06-2011 | 09:31 ч.
РАДИО К2” : НЕКА ТЕЗИ ИЗБОРИ ДА БЪДАТ БЕЗ РЕКЛАМИ И ПОЛИТИЦИ ПО МЕДИИТЕ
РАДИО К2” : НЕКА ТЕЗИ ИЗБОРИ ДА БЪДАТ БЕЗ РЕКЛАМИ И ПОЛИТИЦИ ПО МЕДИИТЕ
В седмичното обзорно предаване „На шестия ден" Илиана Беновска, създател на „Радио К2", отправя призив към политиците, хората и медиите предстоящите президентски и местни избори да преминат без политически реклами и политици по медиите . Информационна агенция КРОСС помества пълния текст:
„Уважаеми български политици, хора, колеги от медиите,
През 2011 година 18 български партии ще струват на нас, данъкоплатците 50 500 000 лева. Най-голямата парламентарнопредставена партия „ГЕРБ" ще получи държавна субсидия от около 22 000 000 лева, БСП - 7 847 283, ДПС - 7 250 246 и така нататък. Най-малката субсидия от 21 167 лева е за Радикалдемократическата партия. Ние, българските данъкоплатци , сме отделили от собствения си домашен бюджет 50 500 000 лева , за да живеем управлявани от тези 18 политически образувания...
Във връзка с цифрите, които напомняме, „Радио К2" предлага: Нека тези избори бъдат без политически реклами и политици по медиите. Нека да си подарим едно лято и една есен без отвсякъде да извират „героите" на нашето време. Нека си вземат паричките, които сме им дали ние с вас, да се качат на влака и да ходят от място на място . Да се срещат с хората. Да ги убеждават, в каквото могат,а и на каквото ще клъвнат избирателите. Да ни убедят, без да ни подмамват с кебапчета или по с 10 лева да гласуваме за тях. И, хората , там, по местата да си решат - кой им харесва и кой не. Не заради кебапчета, а заради идеите им за управление на държавата. И, като дойде заветният 23 октомври - всеки да си пусне бюлетината за президент и кмет по свое собствено убеждение. Без да са го облъчвали на лягане и на ставане радиа, телевизии, вестници, инфоагенции, сайтове, блогове и прочее рупори, на които ще бъде плащано, за да разкрасяват поредните кандидати за власт .
Ако изборите на есен се проведет без реклами ще се постигне следното:
Първо - Претендентите за власттта ще трябва да стигнат лично до всеки избирател. Полезно е - ще се опознаем едни други, а не да общуваме само през стъклото на телевизора.
Второ - Ще стане ясно, че парите наистина са изразходвани по предназначение - политиците да проверят реално, при избирателите си годността на платформите си .
Трето - Медиите най-сетне ще се заемат с реалните проблеми на гражданското общество,защото ще имат много свободно ефирно време. И, тогава , ще се види кой кой е в медиите,защото ще са принудени да си изкарват парите в състезание на качества, а не защото тази или онази партия им е платила да я разхваляват.
Помислете и ако решите ,че идеята на „Радио К2" - избори без реклами и политици по медиите е екстра идея, подкрепете я , като изпратите на мейл radiok2@mail.bg с текст : „Аз съм „за" избори без медии!"
Каним политиците, хората и медиите да се включат в тази дискусия.
Чуйте целия коментар ТУК